.:: Debestthinker ::.

.:: Debestthinker ::.
ASSALAMUALAIKUM...AHLAN WA SAHLAN...PASTIKAN SETIAP LANGKAH YANG DIAMBIL ADALAH UNTUK KEBAIKKAN

Renungan

|

*Renungan...Masa lepas sekolah suka tengok askar/polis 
naik trak tentu seronok jadi macam mereka.*

*Masa bujang, bila tengok kekawan berkahwin, hati tertanya bagaimana hidup berkeluarga. Aku pun akan tiba juga gilirannya.*

*Bila tengok kekawan berpindah, hati pun tertanya2 bagaimana hidup ditempat baru. Akan tiba juga giliran aku.* 

*Bila tengok kekawan menamatkan perkhidmatan, hati aku pun tertanya2 bagaimana hidup selepas bersara, itu pun akan dilalui juga bila tiba gilirannya.* 

*Dan sekarang bila dengar seorang demi seorang pergi x kembali lagi aku pun tertanya2, bagaimana hidup dialam sana. Cukupkah bekalan yang nak dibawa? Akan tiba juga giliran aku suatu hari nanti..*

*Fikir-fikirkanlah.... Selamat beristirehat*

0 comments:

 

©2009 .:: DeBest_Thinker ::. | Template Blue by TNB