.:: Debestthinker ::.

.:: Debestthinker ::.
ASSALAMUALAIKUM...AHLAN WA SAHLAN...PASTIKAN SETIAP LANGKAH YANG DIAMBIL ADALAH UNTUK KEBAIKKAN

Lawak

|

Klau terjumpa seseorang yg berhenti di roundabout tunggu lama x jalan2, buat tak tau ja. Kejadianj berlaku di kawasan roundabout Bayan Baru!

Pagi tadi seorang anggota polis yg menaiki motosikal berkuasa tinggi, berasa hairan kerana ada seorang mat moto berhenti di tgah jalan berhadapan roundabout.. wlaupun dah agak lengang kerana takde kenderaan di roundobout tersebut mat moto itu masih tak jalan2. Kerana curiga, polis itupun menahan mat moto tersebut dan menyuruhnya ketepi...

Abg Polis :- Ok..baguih.. ic..lesen.. roadtax suma hg ada, tp aku heran .. pasaipa hg tak jalan², sedangkan keadaan dah selamat?

Mat moto:- Macamni , saya sesat tadi.. saya nak pi kat Bayan Lepas rumah Amin, td masa saya tanya org, depa kata ikut roundabout ni pukoi 12, skrg baru pukoi 10 encik, jdi takleh jalan lgi la kan?

Abg Polis :- Lantak hg la.. malas aku nak layan.. ( sambil memecut motonya)
#JanganMarah
#AkuPonTerkena

0 comments:

 

©2009 .:: DeBest_Thinker ::. | Template Blue by TNB