.:: Debestthinker ::.

.:: Debestthinker ::.
ASSALAMUALAIKUM...AHLAN WA SAHLAN...PASTIKAN SETIAP LANGKAH YANG DIAMBIL ADALAH UNTUK KEBAIKKAN

Proram kelas..

|

Aduhai apasala mate aku tak nak lena lagi ni..huhu. esok nak drive pulak nak pg ke air terjun Ulu yam..Drive van lak tu..banyak nyawa yg aku bawa..huhu.Moge aku mendapat rehat yg cukup. Program ni program dak2 kelas aku..dak2 Modul Undang-Undang Perbandingan.

Mule2 dulu aku rancang nak pegi bermalan dan bersantai sambil bakar2 ayam kat Pengkalan Balak, Melaka. Tapi disebabkan masa tak mengizinkan jadi buat simple2 jer..gi mandi air terjun ngan dak2 kelas sambil2 bakar ayam..Alhamdulillah la jadi jugak perancangan aku n kawan2 ni..moga berjalan dengan lancar dan selamat esok.

Thanks pada kawan2 aku yg spoting dan sentiasa beri sokongan dan kerjasama..terutama Yati n da geng yg telah berusaha dapatkan van dan uruskan makanan..pastu tak lupe gak kat ajak n naim yg beru je siap membuat proses pemerapan ayam...ade lg yg len tapi tak kan nak sebut sume..hehehe

Sebenarnya tak ramai pun dak modul aku..lbh kurang 20 orang jer. tambah2 lagi dak laki..7 orang jer..tapi yg best sume spotingla..Lepas serabut main ngan akta2 dan kes2 ni mesti nak release kan.. so same2 la kita enjoy Program kita esok.


2 comments:

Kapten Luffy said...

13 perempuan tu... ada banyak chance nak pilih

haha

debest_thinker said...

haha..blh jer nk pilih..nnt ada la pulak org jeles..

 

©2009 .:: DeBest_Thinker ::. | Template Blue by TNB