.:: Debestthinker ::.

.:: Debestthinker ::.
ASSALAMUALAIKUM...AHLAN WA SAHLAN...PASTIKAN SETIAP LANGKAH YANG DIAMBIL ADALAH UNTUK KEBAIKKAN

Program ULU Yam...

|

Alhamdulillah selamat dan selesai sudah program kelas aku.. Dan van yang aku bawak pun nasib baikla takde masalah..paham2 jela van auto jadiknya pick up die kureng sikit. Tepat jam kul 9.30pg aku masih kat bilik Ajak..Malam tu aku tido kat bilik ajak je, sbb takut tak terjaga pagi esok. Kalu tido kat bilik aku compem tak terbagun dibuatnye...Biasanya aku tido kat bilik nuaim jer tapi disebabkan ader tetamu jadi aku pun tido kat bilik ajak..

Pg tu aku tido lepas subuh dan bagun seawal kul 7.30 pagi..awal tu...mane tak nyer tak bangun dak2 pompuan awal2 bute ag da bising2 talipon..malas dan liat jugak aku nak bangun. tapi terpaksa la bagun untuk wat persiapan barang2 untuk nak gi Ulu Yam...

Dak2 ni gerak awal..dalam kul 8 gitula..tapi aku yg bawak van ni kena gerak lewat sikit.. disebabkan ade dak2 ni yg der kelas pg tu..jadik terpaksa tunggu..Gerak lebih kurang kul 10 lebeyla..

Lepas gi ankut sume dak2 ni kat kolej masing2 terus gerak..Sampai Ulu Yam kul 12.30 gak la..So ni la antara aktiviti dan gambar2 yang aku sempat tangkap..


Masa kami sampai, ada ayam yang da siap dibakar.. so datang terus menyibuk jela.. tangkap gambar jer lebey..hehehe













Ni la gambar ayam yg telah difokuskan
jadik besar..sedap tak??

Napela kat ayam ni jugak yg nak amik gambar??
famous sgt ker ayam ni?? bukti bakar ayam kut...hehehe

Tula iela yang memeriahkan suasana dengan riang ketawanya
yang agak sukar untuk diberhentikan..hahahaha
sori ye ila jgn marah2..

Menyempat lagi mandi..Dah3 bergambar
wat keje lak..

Haa..nila yati yang lebh dikenali kak long masa hari keluarga ritu..
tima kasih kak long sbb tlg koyak kulit buah byk2..
sedap dan menyelerakan kami yang baru lepas
mandi ni makan....

Merentasi titi gantung..selepas Ujan berhenti.

huhu..ni satu lagi tangga yang agak tinggi untuk
didaki..tgk tu muke sorg2 da agak keletihan..

Nak jugak bergambr..

Bergambar lu sebelum berangkat pulang...

Air terjun..

Gambar saje2 tak de keje..sebelum balik. Van merah tula
yg aku bawak..fushh...mmg slow..

Sempat lagi singgah bergambar kat tasik yg tak tahu nama ni..
dak2 ni la soh berhenti tagkap gambar..aku just numpang sekaki jer.hehe

Anyway..thank to sume kawan2 yang terlibat tok hari keluarga kelas dak2 Undang2 Perbandingan ni..Nnt kalu dan masa dan ongkos kita wat perancangan gi camping kat Pangkor lak? mcam mana ade BRAN?? rasenye lepas examla sesuai kan??...jawab2..

2 comments:

°šYąňáĐyą° said...

comei comei

debest_thinker said...

Sape yang comei? tempat ker?hehe

 

©2009 .:: DeBest_Thinker ::. | Template Blue by TNB